Kwaliteit staat bij ons altijd bovenaan. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat er toch een keer iets mis gaat. In dat geval kunt u ons altijd bereiken!
Waar kan ik de kaas proeven?
U bent altijd welkom op één van onze markten! We helpen u liever aan onze kraam dan ‘online’. Daar kunnen we vertellen over de kaas, u kunt de kaas proeven, en we kunnen precies afsnijden wat u graag wilt. Deze webshop is een ‘oplossing’. Maar niets gaat boven een bezoek aan de markt.
Hoe kan ik contact opnemen?
U kunt contact opnemen per email. Het liefst in het Nederlands of Engels. E-mail berichten in het Duits zullen we zo goed mogelijk vertalen en in het Nederlands en Duits (Google Translate) beantwoorden. U weet dat we beperkt Käse-Deutsch spreken. Maar samen komen we er altijd wel uit. We proberen u vraag altijd binnen vijf werkdagen te beantwoorden.
Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
U kunt altijd contact met ons opnemen als u niet tevreden bent over uw bestelling. Het is helaas niet mogelijk om de kaas retour te sturen. Kaas is een voedingsmiddel en wij moeten garant staan voor de versheid en kwaliteit. Kaas die u retour zend is daarom voor ons onverkoopbaar. Wanneer er onverhoopt toch iets mis blijkt met uw bestelling zullen we er uiteraard alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen. Leest u voor bestellen alstublieft ook onze Algemene Voorwaarden. Wanneer u uw bestelling, of een gedeelte daarvan, alsnog wenst retour te sturen maakt u dan gebruik van het Modelformulier voor herroeping.
Herroepingsrecht
Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.